REKLAMACJE I ZWROTY ZAMÓWIEŃ HURTOWYCH oraz spersonalizowanych
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Informujemy, że towar zakupiony hurtowo nie podlega zwrotowi.
Jesteśmy producentem odzieży i sprzedajemy tylko hurtowo. Minimalne zamówienie to 800 zł netto. Wymagany jest aktywny NIP firmy. Prosimy o padanie wszystkich danych firmy oraz nazwy butiku.
Wyjątkiem są modele wstawione w zakładce: SKLEP
Jeżeli jesteście Państwo zaineteresowani zakupem pojedynczych sztuk, bezpośrednio od nas a nie od butików partnerskich to jest taka możliwość natomiast będzie to spersonalizowane,indywidualne zamówienie klienta, które nie podlega zwrotowi ani wymianie.
Nie będzie możliwości zwrotu zakupionego towaru.
Podamy wszytkie wymiary i specyfikę danego modelu, w celu uniknięcia niedomóweń.
Bardzo prosimy o przemyślane zakupy :)
REKLAMACJA
1. Producent udziela 30-dniowej gwarancji od wad produkcyjnych.
2. Termin na złożenie reklamacji dla klientów hurtowych C.H. PTAK wynosi 3 miesiące od daty zakupu towaru.
Po wcześniejszym poiformowaniu nas, Otrzymany produkt należy odesłać na adres:
"LAKI" Korina Lak, ul. Sasankowa 29a, 95-050 Konstantynów Łódzki.
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym poniżej.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany towaru na wolny od wad zwrócone zostaną koszty zakupu tego towaru poprzez korektę faktury. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Reklamacje bez dołączonego prawidłowo wypełnionego formularza reklamacji oraz kopii dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.
LAKI ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.