REKLAMACJE I ZWROTY ZAMÓWIEŃ HURTOWYCH oraz spersonalizowanych

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)


Informujemy, że towar zakupiony hurtowo nie podlega zwrotowi.

Jesteśmy producentem odzieży i sprzedajemy tylko hurtowo. Minimalne zamówienie to 800 zł netto. Wymagany jest aktywny NIP firmy. Prosimy o padanie wszystkich danych firmy oraz nazwy butiku.

Wyjątkiem są modele wstawione w zakładce: SKLEP

Jeżeli jesteście Państwo zaineteresowani zakupem pojedynczych sztuk, bezpośrednio od nas a nie od butików partnerskich to jest taka możliwość natomiast będzie to spersonalizowane,indywidualne zamówienie klienta, które nie podlega zwrotowi ani wymianie.

Nie będzie możliwości zwrotu zakupionego towaru.

Podamy wszytkie wymiary i specyfikę danego modelu, w celu uniknięcia niedomóweń.

Bardzo prosimy o przemyślane zakupy :)

 

REKLAMACJA


1. Producent udziela 30-dniowej gwarancji od wad produkcyjnych.
 
2. Termin na złożenie reklamacji dla klientów hurtowych C.H. PTAK wynosi 3 miesiące od daty zakupu towaru.
 
Po wcześniejszym poiformowaniu nas, Otrzymany produkt należy odesłać na adres:

"LAKI" Korina Lak, ul. Sasankowa 29a, 95-050 Konstantynów Łódzki.

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym poniżej.

​Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

​Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany towaru na wolny od wad zwrócone zostaną koszty zakupu tego towaru poprzez korektę faktury. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

​Reklamacje bez dołączonego prawidłowo wypełnionego formularza reklamacji oraz kopii dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.

LAKI ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

​Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.